رویه مرجوعی و استرداد کالا و شرح خدمات گارانتی محصولات سایت ای دکان eDocan.ir
مدت زمان انجام گارانتی برای محصول :
مدت زمان تعمیر، تعویض یا پس گرفتن کالای گارانتی را شرکت گارانتی کننده تعیین می نماید و سایت ای دکان مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت .
روش ارسال گارانتی :
* کالاهای گارانتی را تنها از طریق پست معمولی ارسال فرمایید .(در صورت ارسال کالا به باربری، تیپاکس و یا هر روش حمل و نقلی دیگری مشتری موظف به پرداخت کلیه هزینه ها تا تحویل کامل کالا درب دفتر ای دکان میباشد و در صورت عدم پرداخت هزینه توسط مشتری ای دکان هیچ مسئولیتی جهت دریافت کالاها ندارد)
* ای دکان هیچ مسئولیتی جهت دریافت کالاهای گارانتی را ندارد و پیگیری تحویل کالا به ای دکان بر عهده مشتری میباشد .
* با توجه به شرایط تعیین شده توسط شرکت های گارانتی کننده در زمینه هزینه های ارسال محصولات جهت گارانتی به اطلاع کلیه همکاران می رساند که تمامی هزینه های ارسال به سایت ای دکان و دریافت کالای گارانتی از سایت ای دکان به عهده مشتری و هزینه ارسال به شرکت های گارانتی و دریافت کالا به عهده سایت ای دکان می باشد.
* مشتری موظف است کالای خود را به همراه شرح کامل دلیل خرابی به صورت مکتوب به همراه کالا ارسال نماید.
* ذکر کامل نام و نام خانوادگی که با آن در سایت ای دکان پروفایل دارید الزامیست.
شرایط گارانتی :
* هرگونه شکستگی ، روندگی ، کشیدگی سیم ، مخدوش بودن هولوگرام گارانتی ،آسیب ناشی از نوسانات برق ، آب خوردگی ، تعمیر یا باز شدن محصول توسط افراد غیر مجاز و هرگونه ایراد ظاهری و فیزیکی و ناقص بودن اجزای محصول طبق ضوابط شرکتهای گارانتی کننده محصول از گارانتی خارج شده و سایت ای دکان هیچگونه مسئولیتی را در این زمینه پذیرا نمی باشد .
* سایت ای دکان هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب های احتمالی و زمان تحویل کالا در حمل و نقل را نمی پذیرد و تمامی عواقب بعهده شرکت حمل و نقل و مشتری می باشد .
تذکر 1 : کالای گارانتی بر اساس روش هر شرکت ممکن است تعمیر، تعویض و یا وجه بازگردانده شود، بر همین اساس سایت ای دکان به تبع آن به مشتریان پاسخگو خواهد بود.
تذکر 2 : ای دکان هیچ مسئولیتی در قبال انجام تعهدات گارانتی توسط شرکتهای گارانتی کننده ندارد و در صورت بروز هر گونه مشکلی در انجام امور گارانتی، مشکل باید بین خریدار و شرکت گارانتی کننده حل و فصل شود و ای دکان تنها در جهت رفاه مشتریان و برای جلوگیری از سردرگمی مشتریان کالاهای معیوب و گارانتی دار را دریافت و به عنوان پیک به شرکت های گارانتی کننده ارسال مینماید.
گارانتی انواع محصولات :
بازی ، نرم افزار و انیمشن ها (تولید شده به صورت استمپری) :
کلیه محصولات از قبیل بازی ها ، نرم افزار ها ، کارتون که به صورت اورجینال در سایت ارائه شده است ، بدلیل اینکه این محصولات بصورت استمپری تولید می گردند و احتمال بروز مشکلات هنگام تولید در آنها وجود ندارد و با توجه به این امر که شرکت های تولید کننده نیز برای محصولات خود گارانتی در نظر نمی گیرند سایت ای دکان نیز هیچگونه پذیرشی بابت گارانتی محصولات یاد شده در نظر نمی گیرد.
فلش و رم :
تمامی محصولات فلش و رم های موبایل دارای هولوگرام و تاریخ گارانتی می باشند لذا جهت پذیرش محصولات معیوب برای انجام گارانتی ارسال محصول به همراه جعبه ، هولوگرام گارانتی مربوطه ، کارت گارانتی، درب (فلش های دارای درب) وخشاب (رم های دارای خشاب) الزامی می باشد ،در غیر این صورت سایت ای دکان هیچ مسئولیتی در مورد گارانتی محصولات نخواهد داشت . قابل ذکر است آخرین مهلت ارسال محصولات یک ماه قبل از اتمام تاریخ گارانتی است .
لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل :
لوازم جانبی که دارای تاریخ گارانتی درج شده روی جعبه و یا کارت گارانتی هستند جهت پذیرش ارسال محصول به همراه جعبه و کارت الزامی می باشد ، و آخرین مهلت دریافت محصولات یک ماه قبل از اتمام تاریخ گارانتی است .
محصولاتی که فاقد گارانتی می باشند :
- کلیه محصولاتی که در توضیحات محصول در سایت ای دکان ذکر شده باشد "فاقد گارانتی"
شرایط بازپس فرستادن و مرجوعی کالا :
طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی این سایت نیز 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول سفارش توسط مشتری را در نظر گرفته است که دارای مراحل و شرایط زیر میباشد :
* کلیه اجناس ارسالی باید به صورت کاملا سالم بدون هرگونه شکستگی ، پارگی جعبه (پاکت) و یا مشکل ظاهری در کالا و هولوگرام (برای لوازم جانبی هولوگرام شبنم و در مورد رسانه های تصویری هولوگرامهای ارشاد مدنظر است) باشد .
* هزینه حمل و نقل کالا بطور کامل بر عهده مشتری می باشد .
* مبلغ سفارش با کسر هزینه حمل ونقل و پس از بازپس فرستادن مشتری و دریافت کالا توسط ای دکان به حسابی که مشتری اعلام نماید مسترد خواهد گردید .