پرسش های متداول

چگونه می توانیم به سایت شما اعتماد کنیم؟
ای دکان (اچ پی سنتر) دارای نماد اعتماد کسب وکار اینترنتی و دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه الکترونیک خرمشهر می باشد.

آیا همه کالاها، شامل گارانتی تعویض می باشند؟

خیر  -  محصولات ارایه شده در سایت بصورت مجزا دارای گارانتی تعویض ، تعمیر  ، بدون گارانتی (اغلب کالاهای مصرفی و لوازم یدکی) ارایه میگرد . که در توضیحات هر کالایی این موضوع درج گردیده است.اما کلیه محصولات دارای تضمین اصالت کالا میباشند.

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی ای دکان پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید
جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید به موارد زیر توجه کنید :
از مدل ، قیمت و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
اکنون سفارش شما ثبت شده است.پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

آیا می توان بدون ثبت نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم؟

خیر،  شما برای ثبت سفارش در سایت ای دکان حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر  تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات مشتریان فروشگاه تماس بگیرید، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد

چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم؟

فروشگاه اینترنتی ای دکان با ارسال پیامک، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد.

آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم؟

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه ای دکان تماس بگیرم؟

خیر  ، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد  رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت.

آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم؟

خیر  ، جهت انجام یک خرید سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان  عزیز، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی  دلچسب و منحصر بفرد را برای شما به ارمغان آورد. 

آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!

چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

همه  مشتریان عزیز فروشگاه ای دکان می توانند از طریق درگاه های اینترنتی و با  استفاده از همه کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را  پرداخت نمایند.

از کدام کارت های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می توانم استفاده کنم؟

شما می توانید با استفاده از تمام کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی  ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر  پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی  بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می  دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ،  با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

آیا می توانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساط بپردازم؟

خیر ، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.

تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

شما  ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از  ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه ای دکان وجود ندارد.

اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

در  صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع  دهید. شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

آیا خرید حضوری برای مشتریان امکانپذیر می باشد ؟
 بله با مراجعه به ادرس سایت میتوانید به صورت حضوری از درب شرکت کالای خود را سفارش و از انبار تحویل بگیرید.

آیا پس از ثبت نهایی محصول مورد نظر، باید هزینه ی دیگری را پرداخت کنم؟
 در صورت انتخاب روش حمل به صورت پس کرایه هزینه حمل را در محل تحویل  پرداخت خواهید کرد. در صورت انتخاب روش پرداخت در محل کلیه هزینه ها در محل  از شما دریافت میگردد.